Najnowsze Wpisy

Nienawisc Komentarze (0)
17. kwietnia 2003 20:47:00
linkologia.pl spis.pl

MAM DOSC WLASNEJ MATKI!

PLAKAM...

gloria : :

Pierwszy raz... w blogowaniu Komentarze (3)
12. kwietnia 2003 13:40:00
linkologia.pl spis.pl

Witam wszytskich...

Nigdy nie lubie wstępow, nie wiem co napisac. To moze zaczne od tego, że mam juz jednego bloga na tenbicie. W html obeznana nie jestem bo na tenbicie nie ma duzych mozliwosci niestety.

Wypadało by cos o sobie napisac :) Nio wiec jestem czyjas corką, jedynaczka; dziewczyna najwspanialszego chlopaka na swiecie (ale naturalnie tylko dla mnie), hmmm dalej... uczennica ktora troche opuscila sie w nauce mimo że za jakies 20 pare dni sa egzaminy gimnzajalne, wiec łatwo sobie skojarzyc ze mam niecałe 16 wiosen..

Uwielbiam czytac, sluchac Daabu i Nirvany (kontrastowo troszke), chodzic na spacerki z Mateuszem... nio i jeszcze jedna rzecz - najwieksza pasja wiekoszosci dziewczyn (nie chce uogolniac) ........ chwila cishy..... zakupy :))))) Yeach buszowanie po sklepach, taaaaa... tym sie moge godzinami zajmowac.

Ide sie pouczyc jak sie dodaje music na bloga. paps :*

gloria : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829301234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

vilka-wladca | marciaaa | mage666 | movin | behappy | Mailing